,,,,

Ahad, 1 November 2009

hari ahad

boringnyer hari ni..takder kerje lak,,,takut pun ader gak,,,fikir hari esok ganer ekkk,,,rase suker pun ader gak,,,fikir masa depan,,,, ingat kat anak,,,ingat kat arwah anak,,,,selalu ingat kenangan masa di ader di smpaing aku dulku2 aahhh
 gambar2 anak2ku sayang
 ni aliyani gambar aliya baru je umur 10 hari masa ni,,,,dia lahir tahun 2001 ,,kebetulan ni hari raya pertama,,,
 ni arwah putera kesayangku,,,gambar ni last ambik masa adik umur 1,,2 bulan,,( 20 hari sebelum anakku ni,,pergi,,,menemui ILAHI)
 nilah gambar2 kenangan ngen dia tak byk sgt gambar masa arwah dulu,,,
 masa ni alya baru je 3 tahun,,,aaah
 ni lah gambar arwah masa 20 hari
masa aku balik kampung , haqim baru je pandai meniarap,,,,hehehhe suka tenggok gambar ni,,,anak yg manja ,,,sgt huhuhu
setiap kali nak tidur mesti nak ngen umi huhuhuhu
 ni gambar masa aku muder hehehe ,,aku dulu slim gak aah lps je,,kahwin naik kit,,,,hahah lps acciodent 2004 lagi aah naik,,,,mkn tido je,,,,setahun tu,,lama,
 raya tahun 2004 tanpa poutera kesayang,ku,,tinggal lah seorang puteri ku,,,,huhuhu
masa ni aku bertongkat lagi,,tu tonmgkat ku aah tu,,,,,,tu abe,,dan adik bongsu ku huhuhu
 alya yg lebih akrab dgn abahnyer,,,,
 tenggok dia kalau posing mestio manja2 ngen abah dier heheh
takpelah tak jeles pon,,,dulu arwah adik dier memang manja ngen umi huhuhu
 ni lagi hehhehehe tapi takpe,,suker tenggok
 
 
putera ku sayang 

Tiada ulasan:

jam