,,,,

Rabu, 25 November 2009

Trip ke kuantan










salam,,,cuti sekolah kali ni,,,musim tengkujuh,,,tak tau agi,,nak planing,,kemna,,hajat hati nak balik kelantan,,umah,,mamatok,,dan tok wan alya,,,,tapi tak tau,,ahhh abah,,tak dapat cuti kut tahun ni,,,raya pertyama,,tok wan,,,buat aqiqah,,,,huhuhu sedih lak,,tak dapat balik kelantan kut,,tp tak tau ahhh....kalau sempat balik hari je,,dr ganu,,ke kelantan,,,3 jam je,,,,bertolak pagi,,ptg tu,,,terus balik,,sebab mlm tu abah kijer...mlm

24 hb alya dah,,ader kat kuantan,,,time ni,,,ajak alya ke kuantan,,sebab ader perbicaraan makhamah di kuantan,,
selesai je,,,kes perbicaraan tu,,,
 muka  keboringan,,,sebelum selesai kat mahkamah,,,,dan bila dapat makan,,hehehehhe
 
kuar makn tengah hari dulu,,lps tu,,jalan2 kat pakson je sempat,,,sebab memandangkan cuaca,,kat terengganu tak berapa elok,,kat kuantan,,,,panas je,,tp,,,call adik kat ganu,,,hujan lebat takut,,sekat tengah jalan,,alamat tak dapat lah,,balikkkkkkkkkkkkk huhuhu lusa kangg raya haji,,,,camna???
alya ngen sepupu nyer happy gaklah,,,walaupun tak leh lelama,,,main2 kat pakson kuantan,,,pekakas sekolah pun tak dapaty beli agi,,,takpelah liya nanti umi ajka balik kelantan ekkk,,,kita shoping barang 2sekolah kat sana ekkk



kenangan kat pakson,,,alya ngen cousin dia
heheheh happy ekkk,,,alya bile,,abah ajak gi pakson,,ader lah tu ,,nak tuntuk janji,,bahagian dia heheh
 alya ngen sepupu nyer huhuhu
aja,,,oya,,n kak ika
 alya
 alya nak je bergambar kat pokok krismas tu,,,,kan raya krismas dah dekat huhuhu


 
murah je,,,rm12.90 ,,huhuhu asadi nyer brand je,,,kah kah kah

 sempat agi,,,,barbie ekkkk,,dah nak masuk tahun 3 lah alya,,,cukup ahhhhh,,,abah tak kasi,,main dah lahh

 huhuhuhu amboi2,gaya sakan

Ya Allah,,,,mainan ni lagiiiiiiiiiii yg dia tuju,,,

umi tau,,liya nak,,,,,,,,,,,,,tapi setiap kali mai,,,sini,,,selalu beli kan,,hehehehe,,
 

huhuhuhu amboi dua2 nak ekkk,,takpe ahhh umi belikan,untuk liya,,satu pensil warna kat sekolah,,satu kat umah ekkk
 koleksi,,,stickle,,,yg dia minat,,,,


 
huhuhu,,,,tenggok alya,,,ngah,,fenim,,duk pilih selipa ,,untuk,,,sepupu2 dia,,hhuhu
 huhuhuhu banyaknyerrr untuk dia,,,promosi2,,keh keh,,ambik je lah liya,,
 
 tenggok tempat tido dia kat dalam kereta,,,,,siap bawak bantak sejuk dia,,huhuhu,,,selesa lah tu,,duduk ngen bonda je,,kat belakang


1 ulasan:

:: butterfly :: berkata...

salam..
sy xpat bukak entry seindah butterfly giveaway.. carik pun xjumpe.. tlg check smule ape yg x kene ye..

sori

jam