,,,,

Isnin, 30 November 2009

kelmarin yg berlalu

hari rya haji ke dua,,,aku dah masuk kijer,,gi mkn2
umah sedara yg buat aqiqah..
 alya ngen sepupu dia
 
heheh tenggok aksi si comel,,,huhuhu
 

aksi si comel ummi hehehhe
 ...time ni,,bersiap2 nak ikut ummi gi umah tok,,nak main ngen adik aufi kan ,,,kelmarin abah tak kijer,,,alya ikut ummi ke umah tok,,
 hehhehe tenggok mata anak ummi,,yg,,,bengkak
 
mata kiri,,,ader ketumbik,,huhuhu cian lak 

 
huhuhu sakit mata 

hari ni,,,gi umah bonda,,,aku keluarkan si comel alya,,tu,,aku bimbang dia berak merata kat dalam umah,,,,tapi aku dah bukak tingkap,,,dia leh lompat kuar kalau dia nak berak
"
"
abah  dah pesan biarlah kucing tu berak dalam umah pun,,abah cuci,,,huhuhu nanti kalau duk luar,,hilang lak,,sebab kucing tu,,,,,baru aja,,wak balik dr kelantan,,,dia tak kenal lagi,,kawasan situ,,,
abah bimbang kucing dia sesat
huhuhu;
aku lak tak sangaka kucing tu,,akan lari
kua kua kua



time aku nak kuar ok je,,dia duk main lompat2 masuk keluar je,,dr tingkap,,aku ingat kan,,,dia akan masuk upernyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
;
;
;
;



Tiada ulasan:

jam